به وب‌نوشت یا وبلاگ من خوش آمدید

سلام، به وب‌نوشت یا همان وبلاگ من خوش‌ آمدید. من معبود حقیقت ثابت هستم و در حال حاضر مدیر توسعه‌ی راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌‌های آواناد و اکسنچر هستم. آواناد شرکتی‌ست که با سرمایه‌گذاری مشترک اکسنچر و مایکروسافت ایجاد شده و متعلق به شرکت اکسنچر است. ماموریت آواناد پیاده‌سازی راهکارهای سازمانی مایکروسافت است و هم‌اکنون با در اختیار داشتن بیش از ۴۵ هزار متخصص در سراسر جهان، به عنوان رهبر این بازار شناخته می‌شود.

آواناد: اکسنچر + مایکروسافت

دسترسی به منابع دو شرکت بزرگ و پیشرو یعنی اکسنچر و مایکروسافت، این فرصت منحصربفرد را برای من ایجاد کرده است که هم از بهترین ابزارها و تجربه‌های اکسنچر در زمینه‌ی مشاوره مدیریت و تغییر و تحول سازمانی بیاموزم و هم از جدیدترین پیشرفت‌های فناوری‌های اطلاعاتی توسط مایکروسافت آگاه باشم.

قصدم از ‌راه‌اندازی این وب‌نوشت به اشتراک‌گذاری آموخته‌هایم و همینطور تشریح مفاهیم و ابزارهایی است که به عنوان مشاور فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری در پروژه‌های طراحی و پیاده‌سازی به کار می‌برم.

البته قصدم این نیست که فقط به موضوعات کاری و فناوری در این وب‌نوشت بپردازم. در کنار کارم و برای غرق نشدن در زیر کار و حرفه‌ای که خشک و ماشینی‌ست، و برای حس و احساس کردن زندگی، به هنر پناه می‌برم. نقاشی می‌بینم ومی‌کشم،‌ عکس می‌گیرم، و شعر می‌خوانم و می‌گویم. اگر مجالی بود به اینها هم خواهم پرداخت.

ارادتمند

معبود حقیقت ثابت

تولد این وبلاگ مقارن شد با نوروز فرخنده‌ی ۱۳۹۹

دیدگاه‌تان را بنویسید